1. My alarm clock didn't go off.
我的鬧鐘沒響。
2. Traffic is really heavy today.
今天的交通太擁堵了。
3. My car broke down.
我的車拋錨了。
4. I was working late last night and couldn't get up on time.
我昨天工作太晚今早沒及時起床。
5. I lost my keys.
我把鑰匙弄丟了。
6. I went to my previous company by accident.
我不小心去了以前的公司。
7. I got pulled over by the police.
路上被警察攔下來了。
8. I had to take my child to the doctor.
我要帶小孩去看醫生。
9. My bike was stolen.
我的腳踏車被偷了。
10. I was abducted by aliens.
我被外星人綁架了。


摘自網路
arrow
arrow
    全站熱搜

    搗蛋鬼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()