1. I want to resign.
我要辭職。
2. I quit!
我不幹了。
3. I would like to find a different job.
我想找別的工作。
4. I'm fed up with working here.
我受夠這份工作了。
5. I've found a new job
我已經找到新工作了。
6. I have decided to change my job environment, please allow me to leave, thank you.
我已經決定換個工作環境了,請允許我離職,謝謝。
7. I want to search for greater personal development.
我想要尋求更大的個人的發展。
8. I hope to switch professions, to an industry that I'm more interested in.
我希望轉到另外一個行業,那個行業我更感興趣。
9. My current job does not require much of my expertise, and I hope I can go to a place where I can put my expertise to full use.
目前的工作對我的專業知識要求不多,我希望能去一個讓我更多使用專業知識的地方。
10. My job now is too far from home, it is difficult for me to achieve a work-life balance. It's troublesome.
現在的工作離家太遠,我很難做到工作和家庭兼顧,比較麻煩。


摘自網路
arrow
arrow
    全站熱搜

    搗蛋鬼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()