1. Let's break up.
我們分手吧。
2. Let's just be friends.
我們還是做回朋友吧。
3. I've fallen in love with someone else.
我愛上別人了。
4. It's over between us. I don't love you anymore.
我們緣分已盡,我不再愛你了。
5. I don't love you anymore. We should break up.
我已經不愛你了,分手吧。
6. We don't have any feelings for each other, we shouldn't waste our time anymore.
我們已經對彼此沒有感覺了,沒有必要再這麼耗下去。
7. You're great, but I'm not good enough for you.
你很好,是我配不上你。
8. I think you can find someone better.
我覺得你能找到更好的。
9. It's not you, it's me.
不是你的問題,是我的問題。
10.


摘自網路
arrow
arrow
    全站熱搜

    搗蛋鬼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()